Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Saturday, July 19, 2008
Join the masquerade
Θα'θελα να έμοιαζα με τον Ζήκο
και μια μέρα να με πάρεις αγκαλιά

Να μου χαϊδεύεις το λιγδιασμένο μαλλί
να μου στρώνεις τη βλαχοποδιά
να μου ισιώνεις τη φούντα στο τσαρούχι
να σου κρύβω τις ληγμένες κονσέρβες

Θα'θελα να μου σηκώσεις το κεφάλι
να με κοιτάξεις βαθιά στα μάτια
και να μου δώσεις να καταλάβω
πως δεν κοιτάς εμένα
αλλά μέσα από εμένα
κοιτάς πίσω από εμένα

τον τύπο στα connolly καθίσματα
με τον καβάλο πρησμένο
και την κωλότσεπη φουσκωμένη

Και έπειτα να σηκωθείς και να φύγεις
αφήνοντας μου για παρηγοριά μερικά passwords
και ένα ψηφιακό φιλί

:x
posted by Anonymous @ 6:16 PM  
4 Comments:
  • At July 19, 2008 at 8:28 PM, Blogger τέλσον said…

    ...μέχρι το επόμενο ραντεβού...
    εσύ καλά τα λες, ποιος σε ακούει δεν ξέρω, πόσο μάλλον ποιος σε καταλαβαίνει.

     
  • At July 21, 2008 at 8:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    Αγαπητέ μου Τέλσον,
    πολύ φοβάμαι πως
    στη στρατιωτική χούντα του μυαλού μου
    το να με καταλάβουν πάνω από τρεις
    θεωρείται αντιστασιακή πράξη

     
  • At July 21, 2008 at 11:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    μικρο παραπονιαρικο μου ,
    προσεχε τί θελεις γιατι μπορει κ να συμβει


    φιλι για μενα δεν εχει ?
    xxx

     
  • At July 21, 2008 at 3:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    Μπορεί και να συμβεί
    μπορεί και όχι
    ποιος ξέρει(?)

    αρκεί να συμβεί κάτι
    κάτι

    Πολλά φιλιά για σένα
    από μένα

     
Post a Comment
<< Home