Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Tuesday, January 16, 2007
"Νύχτα που κρύβεις μέσα σου τον πιο μεγάλο ήλιο".


Τις νύχτες παίρνει άδεια απ'τη ζωή.
Ξαπλώνει στο μαύρο κρεβάτι και μ'ένα τσιγάρο ξορκίζει τα στοιχειά της μέρας.
Φωνές και παρουσίες ανεπιθύμητες,ψυχασθενικές.
Σιγοτραγουδάει δυο στίχους-της έχουν κολλήσει από προχθές σ'εκείνο το κουτούκι.
"..και στρώσε μου να κοιμηθώ
και μη μ'αφήσεις πια να ξαναφύγω.."
Πετάει το μαξιλάρι στο πάτωμα και το σώμα της μια ευθεία γραμμή.
Το στόμα της ένα μικρό φουγάρο. Βγαίνει ο καπνός και κουτουλάει στο ταβάνι.
Πάντα ήθελε να ξέρει να κάνει δαχτυλίδια.
Αλλά τελικά μόνο τα τραγουδούσε..
Χαζεύει τον καπνό πώς χορεύει μέχρι να φτάσει ψηλά.
Στη σύγκρουσή του με το μπετό,θαρρείς πως το διαπερνάει και βγαίνει έξω...πετάει
και φτάνει τ'άστρα..
Πάντα ονειρευόταν να'χει ένα γυάλινο ταβάνι.
Να ξαπλώνει τις νύχτες και να μη θέλει να κοιμηθεί.
Σαν τότε που ήταν ξαπλωμένοι πάνω σ'ένα καπό αυτοκινήτου,στη μέση του πουθενά,
μετρούσαν τ'αστέρια,μιλούσαν ασταμάτητα και έκαναν παθιασμένο έρωτα.
Και γελούσαν όταν κοιτούσαν το σώμα τους μην εμφανίστηκαν οι μυρμηγκιές που
λεν οι μύθοι..
Τότε που στη μικρή λακούβα του καπό έπεσε ένα αστέρι..
Γύρισε μπρούμυτα κι έκλεισε τα μάτια.
Ο τίτλος κλεμμένος απ'τα Διάφανα Κρίνα.
posted by ανώνυμη Μ. @ 12:03 PM  
6 Comments:
  • At January 16, 2007 at 1:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Σε ξέρω χρόνια και-πιστεύω- σε ξέρω καλά.
    Χαίρομαι που σε ανακαλύπτω ξανά μέσα από τα κείμενά σου...

     
  • At January 16, 2007 at 1:47 PM, Blogger sorry_girl said…

    PJ για μένα τα λέει ρε!
    χιχι!
    Μ. μου έχω μόνο να σε πω ένα στιχάκι..
    "μη μου ξαναφύγεις πια μάγκα μου
    μείνε μες στην αγκαλιά μου.."

    Και την επόμενη φορά άλλο ένα απτάλικο μόνο για μας!

    μάκια!

     
  • At January 16, 2007 at 2:20 PM, Blogger ανώνυμη Μ. said…

    @pj
    Γι'αυτό γεννήθηκε και το 'Εξις άλλωστε,έτσι δεν είναι;;
    Τα φιλιά μου.
    @sorry μου
    Ευχαριστώ για το δίστιχο!
    Μόνο για μας λέμε..όμως!
    Μάκια σου και σένα.

     
  • At January 16, 2007 at 3:22 PM, Blogger M&M said…

    Να τοποθετήσω και εγώ λίγη από τη σοφία μου στα comments σας!

    Θέλει πολύ προσπάθεια και εγκλεισμό για να καταφέρεις αυτά τα ρημαδιασμένα τα κυκλάκια!!! (Είπε και άναψε τσιγάρο)

    Μάκια (!?!) στα πλήθη!
    @ pj
    δεν σας γνωρίζω αλλά το κατακεραύνωμά σας είναι περιβόητο!!! Η φήμη σας προηγείται

     
  • At January 16, 2007 at 3:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    @collateral
    Χμμμ,ας το πούμε...διάσταση απόψεων με την sorry...

     
  • At January 16, 2007 at 8:54 PM, Blogger ανώνυμη Μ. said…

    @collateral
    Ευχαριστούμε αγαπητέ που μοιράζεστε τη σοφία σας μαζί μας!
    Γι'αυτούς τους λόγους δεν το έμαθα ποτέ...
    άντε,μάκια κι από εμάς!!!

     
Post a Comment
<< Home