Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Wednesday, January 17, 2007
Τρεις και κάτι ώρες
Καλησπέρα. Ήταν ανάγκη να έρθεις; Δε σε πιάνω από τα μούτρα. Απλά, μια χαρά ήμουν εδώ στην ησυχία μου. Σου έχω φταίξει σε κάτι και με ταλαιπωρείς; Γιατί να είμαι αναγκασμένος να σε ακούω να μιλάς συνέχεια; Να σου πω την αλήθεια, πιστεύω πως λες βλακείες αλλά δε σε ξέρω τόσο καλά και σε ντρέπομαι. Όταν όμως σε γνωρίσω καλύτερα, να είσαι σίγουρος πως θα σου το πω.

Πώς; Σε προσβάλλω; Εγώ; Να με πας στα δικαστήρια! Και εσύ προσβάλλεις την αισθητική μου αλλά δεν κάνω έτσι. Είσαι μια αχάριστη, δίποδη ηχορύπανση. Ναι, αχάριστη! Ξέρεις γιατί; Τώρα που δεν έχεις δουλειά , σου βρήκα την τέλεια λύση. Άκου να δεις , ιδέα από τις λίγες. Ακούς; Πάγκο στη λαϊκή. Πάλι σε προσβάλλω; Εδώ σου χτίζω το μέλλον σου και με βρίζεις κιόλας; Έχει γίνει αχάριστος ο κόσμος…

Ναι, ξέρω, έχεις επίπεδο. Και δε φαντάζεσαι πόσο επίπεδο είναι…

Χα χα! Καλό δεν ήταν; Έλα, σε πειράζω, μη στραβομουτσουνιάζεις. Ή τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύεις. Εξάλλου, και που σου λέω τι σκέφτομαι για σένα, μήπως θα το καταλάβεις; Γελάς, ε; Μόνο που το αστείο το είπα πολύ πιο πριν…

Μισό λεπτό να δυναμώσω τη μουσική λίγο μπας και φύγεις. Ξέχασέ το , η μουσική δε χαμηλώνει! Όχι σου λέω! Επιμένεις; Εγώ πάλι λέω να δώσω σε εσένα ένα μικρόφωνο, να ακούγεσαι πιο δυνατά. Γιατί να καπελώσεις τον καλλιτέχνη; Έλα, πάρ’το. Να δώσουμε φωνή στο λαό. Εξουσία, δύναμη. Εεεε, σε όλο το λαό όμως, όχι μόνο σε σένα… Φερ’το πίσω.

Ήρεμα, θα προλάβεις να τα πεις όλα. Εδώ θα συμφωνήσω. Η ασήμαντη λεπτομέρεια είναι που κάνει τη διαφορά. Δίνει νόημα βρε αδερφέ! Ναι, ναι, έχεις δίκιο. Όχι, δε σε ειρωνεύομαι. Θα το έκανα αν διασκέδαζα με το στυλ σου. Ήρεμα σου είπα! Τι κοκκινίζεις και ανάβεις και αγχώνεσαι…Πάντως, έτσι που σε βλέπω μου γεννιέται μια απορία: Αναπνέεις για να μιλάς ή μιλάς για να αναπνέεις;

Τι με κοιτάς στραβά; Αν δε ρωτήσω πώς θα μάθω;

Κάτσε, δηλαδή αν κατάλαβα καλά, τώρα με ρωτάς; Μου απευθύνεις το λόγο; Και μπορώ να απαντήσω; Χωρίς να μιλάς; Πόσο χρόνο έχω; Τέλειωσε κιόλας…;

Φεύγεις από τώρα; Να πηγαίνεις σιγά σιγά , είναι αργά. Να κάνω και εγώ defrag στο μυαλό μου μπας και γλυτώσω κανένα κομμάτι. Έλα, με ξέρεις τώρα, ένα αστείο έτσι, για το δρόμο. Θα σου έλεγα να τα ξαναπούμε αλλά ο πληθυντικός περισσεύει. Σε ευχαριστώ για την υπομονή σου. Καληνύχτα.
posted by Anonymous @ 9:56 AM  
7 Comments:
  • At January 17, 2007 at 10:21 AM, Blogger alexis said…

    Το post σου είναι τόσο επίκαιρο που με τρομάζει...Χθες πλακώθηκα με κάποιον γιατί δεν βάζει τελείες. Ρε φίλε, αν θες να κάνεις μονόλογο κάτσε σπίτι σου και πες τα στον καθρέφτη! Σωστό?

     
  • At January 17, 2007 at 10:29 AM, Blogger ανώνυμη Μ. said…

    -Ε....συγγνώμη... τη χρειάζεστε την καρέκλα;;Να την πάρω;
    -Μια στιγμή να τη ρωτήσουμε αν θέλει...
    Made by pj με αγάπη και καλό γνωστό χιούμορ!!!

    "Γελάς, ε; Μόνο που το αστείο το είπα πολύ πιο πριν…"..Κορυφαίο!!!
    Καλημέρα σου!

     
  • At January 17, 2007 at 11:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    @thrills&chills
    Αν γινόταν αυτό θα είχε γεμίσει ο τόπος καθρέφτες ;)
    Και εγώ μαζί σου.

    @ανώνυμη Μ.
    -Τι χρωστάμε;
    -Δέκα και μισή.
    -Τι ώρα είναι...;

    Μεγάααααλες στιγμές!
    Καλημέρα :)))

     
  • At January 17, 2007 at 11:55 AM, Blogger sorry_girl said…

    Μπουρ μπουρ μπουρ μπουρ μπουρ μπουρ μπουρ μπουρ μπουρ μπουρ μπουρ μπουρ μπουρ μπουρ μπουρ


    χιχι!

    Ααααχχχ..έρημα σκοτάδια και που ξημερωνόσαστε!

     
  • At January 17, 2007 at 12:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    @sorry
    Είχα πει ότι δε θα το ανέβαζα γιατί μπορεί και να είχα κάνει λάθος εκτίμηση.Όταν όμως με επιβεβαιώνει κάθε μέρα...δε μου αφήνει περιθώρια!
    (ps:Όλα αυτα τα μπουρ μπουρ τα έγραψες ή τα έκανες copy-paste?)
    :pppppp

     
  • At January 17, 2007 at 12:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    Έφυγε τελικά? Αμάν παιδάκι μου, δε ξεκόλλαγε με τίποτα!

     
  • At January 18, 2007 at 12:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    Έχουμε και λέμε:
    αυτό που κατάλαβες επί 3 φορές την βδομάδα(σαν αντιβίωση)
    επί 6 μήνες
    ίσον παράνοια.
    Εχω άδικο μετά;
    Μπαααα!

     
Post a Comment
<< Home