Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Friday, May 25, 2007
Όνειρα
Τον τελευταίο καιρό ο καθένας βαράει το βιολί του.

Η sorry πυροβολεί με ιδεοψυχαναγκαστικές επαναλήψεις φράσεων.
Η Ανώνυμη Μ. εναλλάσεται με αστραπιαία ταχύτητα από business woman με κλωνοποιημένα κινητά σε manga μαθήτρια που δίνει αγγλικά και τούμπαλιν (καλή επιτυχία κούκλα μου!).

Εγώ πάλι κάνω σόλο καριέρα στην παράνοια.

Το μόνο που έχει μείνει σταθερό τα τελευταία χρόνια στη ζωή μου είναι τα όνειρα.Τον τελευταίο καιρό λιγότερα αλλά όλο και πιο ασυνάρτητα.

Χθες το βράδυ ήμουν,λέει,με μία ομάδα εξτρεμιστών μέσα σε ένα στρατόπεδο.Μαχόμασταν λυσσαλέα απέναντι σε ορδές στρατιωτών,τους οποίους καθαρίζαμε με στυλ ράμπο και ποικιλία happy tree friends.Παρ'όλα αυτά,η διαφυγή μας ήταν αδύνατη.Περικυκλωμένοι από παντού.Οι σύντροφοι Φώτης και Μαρία (οι γνωστοί....) με προέτρεψαν να πλησιάσω τον ασύρματο για να καλέσω το ιππικό να μας βγάλει από τη δύσκολη θέση.Αποστολή αυτοκτονίας,δηλαδή,που μόνο εγώ μπορούσα να φέρω εις πέρας.Πήρα το θέμα προσωπικά και με ύφος Μπρους Γουιλις καθάρισα κόσμο και κοσμάκη.Μετά από αδυσώπητες μάχες σώμα με σώμα τους έστειλα στον τάφο όλους και τότε,όπως γίνεται πάντα με εμάς τους ήρωες,αξιώθηκε να φτάσει το ιππικό,με επικεφαλή τη νικήτρια της Γιουροβίζιον και τις μουνάρες από πίσω να τραγουδάνε πάνω στα άλογα και να αγγίζονται φιλήδονα.

Ένα πράγμα έμενε μόνο.Να ξεσκεπάσουμε το αληθινό πρόσωπο του διοικητή του στρατοπέδου,που δούλευε και για εμάς και για αυτούς (οι "αυτοί" δεν αποκαλύφθηκε ποτέ ποιοί ήταν).Και η τιμή ήταν δικιά μου.Τράβηξα τη μυστηριώδη μάσκα,λοιπόν, και φώναξα με έκπληξη:

"Σπάιντερμαν!; Εσύ;"

Κάπου εκεί ξύπνησα από τα γέλια.Ούτε εγώ δεν αντέχω τα όνειρά μου.

(αλήθεια,αν δεις στον ύπνο σου τον Σπάιντερμαν τι σημαίνει;)
posted by Anonymous @ 10:42 AM  
2 Comments:
  • At May 25, 2007 at 10:59 AM, Blogger sorry_girl said…

    Για να καταλάβω εμένα με είπες ψυχαναγκαστικιά και την άλλη κούκλα;
    Αι χάσου αντιπαθητικέ τύπε με ολόσωμη φόρμα που φοράς το βρακί σου πάνω από αυτήν!
    Επίσης έχω να πω πως πάλι καλά που είδες τον Σπάιντερμαν.Αν έβλεπες τον Μπάτμαν θα ήταν χειρότερα!

     
  • At May 25, 2007 at 11:41 AM, Anonymous Anonymous said…

    Αγάαααααπη μου!
    Λατρείιιιιια μου!

    (το σωσα?)

    Το βρακί ξέρεις γιατί το φοράω πάνω από τη φόρμα.Είνα μάρκα και εγώ είμαι τρέντης σούπερ ήρωας.

    χεχεχε!

     
Post a Comment
<< Home