Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Saturday, June 2, 2007
Όνειρα (2)
Πρέπει να το πάρω απόφαση,δεν πάω καλά.

Αυτή τη φορά δεν τα θυμάμαι τα περισσότερα αλλά το φινάλε ήταν απρόσμενο και μου έμεινε.

Ήμουν,λέει,γύρω στα δώδεκα και γύρισα σπίτι.Μόλις μπήκα μέσα βλέπω τη μάνα μου εξαγριωμένη να φωνάζει:
"Τι είναι αυτό που έκανες;"


Με βουτάει από το αυτί και μου παίζει δυο-τρεις γρήγορες.Και συνεχίζει:
"Γιατί έβαλες τον συμμαθητή σου στο ψυγείο;"


Και η απάντηση αποστομωτική:
"Μα μαμά,τον λένε Γιώργο Τόνο!"

(.....να τον άφηνα εκτός ψυγείου και να χάλαγε;;)


ΥΓ:Κάποιες λάθος συνδέσεις πρέπει να παίζουν στο κεφάλι μου...
posted by Anonymous @ 11:09 AM  
8 Comments:
  • At June 5, 2007 at 8:10 AM, Blogger alexis said…

    κάτι γίνεται με σένα pj...

     
  • At June 5, 2007 at 10:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
    Τώρα καλό είναι,κακό είναι,δεν ξέρω,θα δείξει.
    Καλημέρες!

     
  • At June 8, 2007 at 12:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mπαχαχχααχαχχα άντε να χαθείς !

     
  • At June 8, 2007 at 1:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    Καλοσώρισες Purple Clementine στο φτωχικό μας!!!

    (χαχαχαχαχα!!!!!)

    (Φτηνά κολπα για να δειχνουμε οτι μας διαβάζει και κανείς)

     
  • At June 10, 2007 at 6:52 PM, Blogger Adomiel said…

    Είδα τ' όνειρο σου ολοζώντανο μπροστά μου... Πριν πέντε λεπτά και γελάω ακόμα...! ;-)

    Να 'σαι καλά...

     
  • At June 11, 2007 at 9:06 AM, Anonymous Anonymous said…

    Καλή μου Adomiel,δεν είναι φυσιολογικά πράγματα αυτά που βλέπω.Λίγο ακόμα και θα αρχίσω να ανησυχώ για μένα σοβαρά.

    (αλήθεια,αυτή η άσπρη μπλουζα που μου έδωσαν γιατί έχει τόσο μακριά μανίκια;Περίεργο...)

    :))

     
  • At June 22, 2007 at 4:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Μαλακία θα ήταν να τον έβαζες στη κατάψυξη, σκληραίνει εκεί και μετά δε τρώγεται με τίποτα.

     
  • At June 22, 2007 at 6:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    Χαχαχαχαχαχα!!!!!!!

    Δεν παλεύεσαι με τίποτα!!

     
Post a Comment
<< Home