Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Thursday, November 1, 2007
Όλα στο δρόμο..


Δεν κοπάζει δε σβύνει
στη καρδιά μου η φωτιά
που με τρώει και με ρίχνει
απ' την Εδέμ στο πουθενά
Οι αιώνες ρωτάνε πόσο ακόμα θ' αντέξω
Να τρικλίζω εκεί έξω
Ξυπόλυτος μόνος
Και γω ψιθυρίζω
δικιά μου η χαρά
δικό μου το αίμα
δικός μου κι ο τρόμος
Δεν είμαι μόνος
Δεν είμαι ο μόνος
Όλα είναι δρόμος
Η φωτιά η γιορτή η απώλεια ο πόνος
Ο κάθε μικρός θάνατος
κι ο μεγάλος ο ατέλειωτος κόσμος
Όλα είναι δρόμος.
posted by ανώνυμη Μ. @ 2:50 PM  
2 Comments:
  • At November 1, 2007 at 6:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    poioi xartes sou zestanane xana to myalo pes mou poios fovos se nikise pali...
    Arkei na bgaleis apo mesa sou tis lexeis pou sapizoun kai den theloun na bgoun.

    MAO

     
  • At November 7, 2007 at 12:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    Δικο μου το αιμα
    δικος μου και ο πονος...

    Ετσι,ετσι...

     
Post a Comment
<< Home