Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Monday, July 30, 2007
Δεν είμαι εγώ τρέντης
Αν για να είσαι τρέντης πρέπει


-να κάνεις τριάντα πέντε χιλιόμετρα για να πας σε συγκεκριμένη παραλία,η οποία άνετα διεκδικεί τη καφέ σημαία (από το σκατό και τη βρώμα)γιατί υπάρχει το συγκεκριμένο τρισάθλιο bitch bar (η ορθογραφία είναι σωστή)

-να έχεις 4Χ4 για να μπορέσεις να παρκάρεις γιατί σιγά μην προνοήσει κανείς τουλάχιστον να ρίξει λίγο χαλίκι(τα μπράτσα που κάνεις προσπαθώντας να ξεκολλήσεις το αμάξι από την άμμο είναι ευγενική προσφορά του καταστήματος)

-να έχεις κάνει τριακόσια χρόνια γυμναστήριο και να έχεις συμπληρώσει πεντακόσιες ώρες ηλιοθεραπεία για να κάνεις μπάνιο χωρίς να σε κοιτάνε λές και είσαι πράσινος,με τρία μάτια,οχτώ χέρια και τον κώλο μπροστά

-να περιμένεις στην ουρά για ξαπλώστρα μέχρι να γεράσεις και μόλις αδειάσει καμία να ξεκινάνε οι αθλοπαιδιές ("100 μέτρα επί άμμου","ρίψη σακιδίου επί ξαπλώστρας")

-να πίνεις καφέ πού μόνο στο φέρυ Πέραμα-Παλούκια μπορεί να πιείς ή μία μπύρα-κάτουρο και να έχεις το ύφος "τώρα εγώ πίνω μπύρα και είμαι άντρα δυνατό και γερό"

-να κάνεις τριπλό άξελ και διπλό λουπ παίζοντας ρακέτες γιατί ο Σάμπρας από σένα έμαθε τα μυστικά του τένις

-να κωλοχτυπιέσαι με τελειωμένα χιτάκια πενταετίας που σου βάζει ο άθλιος ντι-τζει που φαντασιώνεται ότι παίζει μουσική στο Super Paradise και θέλει να κάνει και κολπάκια του κώλου με τα decks

-να μπαίνεις με θεαματικό σάλτο μορτάλε στη θάλασσα και να κολυμπάς με άψογο στυλ και ταχύτητα φωτός(για 5 μέτρα,μετά αρχίζεις να τσαλαβουτάς στα ρηχά όπως οι γριές που πάνε στην Αιδηψό για τα αρθριτικά τους)

-να βγαίνεις από τη θάλασσα με ύφος λες και είσαι η απόλυτη,υγρή φαντασίωση των γυναικών και να νιώθεις μούρης (το δύο μηνών άκοπο νύχι στα πόδια είναι εργαλείο για τη δουλειά,για να γυμνώνεις τα καλώδια)



τότε τι να πω,δε θα γίνω ποτέ.
Και αν σου πω ότι με ενδιαφέρει κιόλας,θα σου πω ψέματα.
posted by Anonymous @ 12:48 AM  
8 Comments:
  • At July 30, 2007 at 1:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    Κάποιος συγχίστηκε το σου - κου μου φαίνεται.

    χιχιχι

     
  • At July 30, 2007 at 1:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    Εντάξει,αν εξαιρέσεις αυτά τα λίγα που μου χτύπησαν στο μάτι,κατά τα άλλα καλά ήταν...

    :)

     
  • At July 30, 2007 at 1:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    Να σε πω.
    Πακέταρε ένα κουτάκι βαλεριάνες και θα σε πάρω τελέφωνο πότε θα βρεθούμε σήμερις.
    Νταξ?

     
  • At July 30, 2007 at 2:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    Εγινεεεε!

     
  • At July 31, 2007 at 10:43 AM, Anonymous Anonymous said…

    δεν ειμαι τρεντυ
    δεν ειμαι κουλ
    δεν ειμαι μινιμαλ
    δεν ειμαι υπερ ουτε κατα
    ειμαι εδω για σενα ...

     
  • At July 31, 2007 at 10:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    ...γεννήθηκα για να είμαι και όχι για να γίνω...

     
  • At July 31, 2007 at 5:00 PM, Blogger alexis said…

    ξέρω ότι δεν είσαι τρέντυς κι ότι φοράς καφέ χιαστί σαγιονάρα του παππού. τότε, θυμάσαι? στην παραλία που μου έκοβες τη θέα και δεν μ'άφηνες να δω τα μικρά! μη σκας βρε, ο καθένας με τις χάρες του, χιχι!

     
  • At July 31, 2007 at 7:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ωχ, η ενοχλητική πιτσιρίκα που κυνηγάει τεκνάκια...

    Θα μπαστακωθώ μπροστά σου και όχι πιπινάκια δε θα βλέπεις,θα σου κρύβω και τον ήλιο και δε θα μαυρίσεις ποτέ.
    Χεχεχε!

     
Post a Comment
<< Home