Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Saturday, July 14, 2007
Άλλη μια νύχτα των τρελών
Ξεκινάω να γράψω στις 6 το πρωί.Εχω εφημερία,δύο ώρες ακόμα.

Αυτό το βράδυ ήταν της παράνοιας.

Σκέφτομαι πως έχω καιρό να γράψω κάτι και σίγουρα αυτό εδώ δεν πρόκειται να σώσει την κατάσταση.

Έξω αρχίζει να ξημερώνει.Όλοι κοιμούνται.Γιατί κοιμούνται οι αναίσθητοι;Όσοι δεν κοιμούνται γυρνάνε από διασκέδαση.Είναι άξιοι της μοίρας τους.

Τελικά οι παλαβοί είναι πολλοί αλλά σκόρπιοι.

-Φαρμακείο εκεί;
-Μάλιστα.
-Πού βρίσκεται;
-(δίνω οδηγίες)
-Ωραία,αν χαθώ θα το δω στο χάρτη.
-(Άντε και γαμήσου βραδιάτικα.)


-Δυο ουροσυλλεκτες θα ήθελα.
-Ορίστε.Εξήντα λεπτά.
-(Με ύφος "Ελλήνας κροίσος με νησί με εννέα γράμματα").Πάρε 70.Τα ρέστα δικά σου.
-(Να στα βάλω από πίσω να διαλέξω τραγούδι;)


-Ένα κολλύριο γιατί με τσούζουν τα μάτια μου από την ηλεκτροκόλληση.Να είναι πιο δυνατό από αυτό(μου δείχνει ένα μπουκαλάκι)
-Δεν υπάρχει πιο δυνατό από αυτό.
-Πώς δεν υπάρχει,αφού έχω ξαναπάρει.
-Πώς το λένε;
-Δε θυμάμαι,είναι σε ένα άσπρο κουτί.
-Σαν να λέμε "ένα Γιώργο από την Αθήνα τον ξέρεις;"
-Ορίστε;
-Τίποτα,κάτι δικά μου.


-Να σε ρωτήσω κάτι;
-Πες μου.
-Γιατί το λένε "το χάπι της επόμενης μέρας" αφού το κουτί έχει δύο χάπια;


(Έρχεται ζευγάρι ηλικίας 23-25.Και μου μιλάει ο άντρας)
-Έχουμε ένα πρόβλημα.
-Τι πρόβλημα;
-(η περιγραφή συνοδευόμενη από χαμόγελο επιτυχίας...)Να,εκεί που πήδαγα την κοπέλα μου (η κοπέλα μπροστά,έτσι;Και από πίσω τους έχει έρθει και άλλος πελάτης)δεν μπόρεσα να κρατηθώ και έχυσα χύμα μέσα της.Τι μπορώ να κάνω;
-Να μιλάς πιο όμορφα.



Ώρα έξι και μισή.Στο μεταξύ ένας μου είπε πως σε λίγες ώρες φεύγει για διακοπές στη Βαρκελώνη.Μοιραίο το λάθος φίλε!Μπήκες στη μαύρη λίστα.

Και μία που ήρθε για αντιηλιακό.Έξι και μισή το πρωί,Σάββατο...
Θα μπορούσε να μου έχει ζητήσει σαν την άλλη μεικ απ στις τρεις,δεν έχω παράπονο.

Γιατί δε μοιράζουν ψυχοφάρμακα στον κόσμο;Εγώ θα ησυχάσω,αυτοί θα μαστουρώσουν και όλοι θα είμαστε ευτυχισμένοι.
posted by Anonymous @ 6:35 AM  
11 Comments:
  • At July 14, 2007 at 9:07 AM, Blogger alexis said…

    χαχαχα, τι τραβάς και συ ρε pj...εγώ σε κάτι τέτοιες καταστάσεις νομίζω ότι παίζω σε θεατρικό που γράφεται εκείνη τη στιγμή, και "παίζω" αναλόγως!

     
  • At July 16, 2007 at 9:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    Το κακό κούκλα μου ξέρεις ποιο είναι;
    Οτι μετά από κάποιες ώρες on stage ο ηθοποιός αρχίζει να κουράζεται και να μην αποδίδει στο ρόλο του.

    Και αυτά είναι ένα ελάχιστο δείγμα.

    Καλημέρες!

     
  • At July 17, 2007 at 11:25 AM, Blogger ανώνυμη Μ. said…

    Χα!χα!χα!
    Αφού το ξέρεις, ψοφάω για τις απαντήσεις σου(ή για τις κρυφές σου σκέψεις)!
    Στην επόμενη εφημερία κερνάω μπουκάλι! :):):)

     
  • At July 17, 2007 at 1:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    Χε χε χε!
    Άντε ντε,θα κρεμάσω και ντισκομπάλα αν ερθεις με μπουκάλι.
    80's rule και τετοια φάση.
    :)))

     
  • At July 17, 2007 at 7:51 PM, Blogger alexis said…

    pj...θυμάσαι κάτι πεταλουδάκια που είχα στο μάτι? ε, ξαναγύρισαν μαζί με όλο τους το σόι! η ώρα είναι 12 το μεσημέρι (πολύ φυσιολογική για φαρμακείο) και είχες πει κάτι για βιταμίνη Β...την παίρνω ατόφια για σε σύμπλεγμα?

    το δεξί μου μάτι σου είναι εκ των προτέρων υπόχρεο ;)

     
  • At July 18, 2007 at 8:47 AM, Anonymous Anonymous said…

    (Ακολουθεί συμβουλή με ύφος μεγαλοεπιστήμονα)

    Σε συμπλεγμα (Β1-Β6-Β12 δηλ neurobion,sopalamin ή ό,τι άλλο υπάρχει προχειρο εκεί που θα πας)
    Ενα κάθε δώδεκα ώρες για καμια βδομαδα.Αν δεν περάσει κάνε καμια βόλτα από οφθαλμίατρο να τσεκάρεις την πίεση του ματιού.

    Προσοχή,η βιτ. Β χρωματίζει τα ούρα καραμπαμ λεμονί,μη σου κάνει εντύπωση.

    Καλημέρες!!
    :)

     
  • At July 18, 2007 at 8:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    Βεβαια thrills αν δε βρεις βιταμίνες,βρες ένα ψηλό,δίμετρο,μελαχροινό με πράσινα μάτια.Το μάτι δε θα περάσει αλλα θα περάσεις τόσο καλά που θα το ξεχάσεις τελείως.

    (χιχιχιχι)

     
  • At July 18, 2007 at 12:38 PM, Blogger alexis said…

    χαχαχα, κάτουρο λεμόνι ε? δεν πειράζει, αν είναι να σταματήσει η μαλακία στο μάτι μου θα το υποστώ
    :)

    όσο για το ψηλό, πρασινομάτικο, όμορφο λέμε! ούτε γι'αυτόν δεν έχω χρόνο :(

     
  • At July 18, 2007 at 12:39 PM, Blogger alexis said…

    α, ευχαριστώ (τι μουλάρα θεέ μου!)

    :)))))))))

     
  • At July 23, 2007 at 9:06 AM, Blogger Tf said…

    -Δυο ουροσυλλεκτες θα ήθελα.
    -Ορίστε.Εξήντα λεπτά.
    -(Με ύφος "Ελλήνας κροίσος με νησί με εννέα γράμματα").Πάρε 70.Τα ρέστα δικά σου.
    -(Να στα βάλω από πίσω να διαλέξω τραγούδι;)


    χχαχχαχχαχαχααχχχαχαχαχαχχαχ

    Νταξ, ωραίο ξεκίνημα... Θα πάει καλά η εβδομάδα! Thnx! ;)

     
  • At July 23, 2007 at 10:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    Καλώς τον!

    Χεχε!
    Η γυφτονεοπλουτιά δεν παλεύεται με τίποτα.

     
Post a Comment
<< Home