Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Wednesday, September 26, 2007
Rewind



Όταν τα λόγια σου πέσουν και σπάσουν στο κρύο πάτωμα ενός σφαγείου
και όταν η ανάσα σου συντονιστεί με το χαμόγελό μου σε φα ελάσσονα

όταν η σακούλα του σούπερ μάρκετ γίνει πιο βαριά από το εγώ σου
και όταν κρεμάσεις τα ψέματα στα σχοινιά της ταράτσας

όταν βογγήξεις από ευχαρίστηση και όχι από τη νοστιμιά μιας σοκολάτας
και όταν μετατρέψεις το tabula rasa σε scripta manent

όταν γίνουν τα μάτια σου αλεξικέραυνο της καχυποψίας
και όταν εγκαταστήσεις αναμεταδότες στις σκέψεις μου

όταν βάψεις το πρόσωπό σου στα χρώματα της συγνώμης
και όταν κυλήσει το δάκρυ σου σαν υδράργυρος στο μάγουλό σου

Όταν κρατήσεις την ήρα και πετάξεις το στάρι
όταν ξεχωρίσεις τη φωνή μου ανάμεσα σε χιλιάδες φωνές του ραδιοφώνου
όταν λιώσεις στη βροχή και καταλήξεις στον υπόνομο
όταν το αίμα στάξει από τη μύτη σου και τα νύχια σου μελανιάσουν
καθώς μου λες "Είμαι άρρωστη,έχω κολλήσει έρωτα"



τότε ναι,μπορεί και να σε ερωτευτώ.
Για πρώτη φορά.Σαν την πρώτη φορά.
Με αφετηρία το μηδέν και προορισμό το άπειρο.



Η φωτογραφία είναι δώρο από τη Misstati
posted by Anonymous @ 12:10 AM  
7 Comments:
  • At September 26, 2007 at 1:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    ''..της μοιρας ειναι
    να πιαστεις
    στα διχτυα της Αγαπης ,
    Όποιος τολμησει χ α ν ε τ α ι
    Όποιος διστάσει χ ά ν ε ι ..''

     
  • At September 26, 2007 at 1:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    ...σε αυτό το παραμύθι ο χαμένος δεν παίρνει τίποτα πέρα από αναμνήσεις που καταρρίπτουν το χωροχρόνο...

     
  • At September 27, 2007 at 12:11 PM, Blogger ανώνυμη Μ. said…

    Ο χαμένος τα παίρνει όλα μωρό μου..
    Και ναι.Με προορισμό το άπειρο.
    Ωραίο κείμενο και φιλώσε!

     
  • At September 28, 2007 at 10:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ο χαμένος τα παίρνει όλα ρε..
    Κι ο άλλος που νομίζει οτι κερδίζει παθαίνει αυτό που πάλι ο μπαρμπα-Γιάννης έγραφε και τραγούδαγε χρόοονια πριν "από μια άδεια καρδιά κι από ένα άδειο κορμί"


    Ε ψιτ..έγραψες!

     
  • At September 28, 2007 at 10:50 AM, Anonymous Anonymous said…

    @Μάνια
    Για να το λετε και οι δυο μάλλον ετσι θα ειναι.Πού τα εχω βάλει αυτά τα "όλα" μονο δε θυμαμαι...

    @purple
    Το κοπλιμεντο απο σενα για κειμενο μου ειναι σαν βραβειο.σε ευχαριστω.
    Ρε.
    :)

     
  • At September 28, 2007 at 1:45 PM, Blogger Me:Moir said…

    Υπέροχο, μου άρεσε πολύ. Και η φωτό επίσης.

     
  • At September 28, 2007 at 2:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Η Misstati μου την εδωσε,χωρις να ξερει το κειμενο μου.
    Και το ενστικτο της δουλεψε αψογα...

    Σε ευχαριστω πολυ.

     
Post a Comment
<< Home