Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Monday, January 22, 2007
Τι λε ρε φίλε, κι εσύ blogger είσαι;
Ναι ρε, είμαι blogger. Γιατί μου αρέσει να έχω ένα τίτλο, να ξεχωρίζω, να είμαι διαφορετικός. Εσύ τι είσαι; Να σου πω εγώ. Είσαι σαν όλους τους άλλους. Σπίτι, δουλειά, γκόμενα, μπουζούκια και γούστα. Είμαι blogger γιατί το γουστάρω να φτιάξω την κάστα μου-καλά,καλά πες το παρέα αν θες- και να ελέγχω τη φάση στο μικρόκοσμό μου.Να επηρεάζω διαθέσεις και να ανέβω στην εκτίμησή σου.Να με θεωρείς σημαντικό κομμάτι της ζωής σου, να με διαβάζεις μόλις ανοίγεις τα μάτια σου. Είμαι έξη που θα μάθεις να σου αρέσει. Δηλώνω το παρόν και σε προκαλώ να με προσέξεις. Είμαι blogger για να έχω τη χαρά να βλέπω τα χαλασμένα δόντια σου όταν ανοίγεις το στόμα σου από έκπληξη. ‘‘Blogger; Τι είναι αυτό;’’ Καινούρια λέξη, ε; Τι να σου εξηγώ… Εγώ έχω ευαισθησίες και παραγωγική σκέψη, εσύ τίποτα. Έχω οπαδούς και αναγνώστες,δεν είναι αυτό σημαντικό; Ξέρεις πόσα κλικ μαζεύω εγώ στο blog μου;Αυτό είναι το νόημα.Έχω και εχθρούς,επώνυμους ή ανώνυμους,που μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω.Είμαστε εμείς και αυτοί. Εσύ απλά δεν υπάρχεις.Γι’ αυτό σου λέω, μην προσπαθήσεις να με καταλάβεις. Ούτε να με φτάσεις.Δεν υπάρχει περίπτωση.

Όχι ρε πούστη, για να ασχολούμαι τόση ώρα μαζί σου θα χάσω τα πόκεμον!Είδες τι έκανες; Ναι μαμά,έρχομαι...!
posted by Anonymous @ 10:39 AM  
9 Comments:
  • At January 22, 2007 at 11:42 AM, Blogger ανώνυμη Μ. said…

    Είμαι έξη και γουστάρω λέμε!
    Ξέρεις πόσα κλικ μαζεύω εγώ;
    Δεν είσαι ένας blogger γλυκέ μου,είσαι μια ιδέα!!!
    :)

     
  • At January 22, 2007 at 12:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Και ιδεολογία μη σου πω.
    Καλημέρες!

     
  • At January 22, 2007 at 3:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Μην εξηγείς, αρκεί που είστε ξηγημένα παιδιά :-PpPpPpP

     
  • At January 23, 2007 at 1:20 AM, Blogger Lolek said…

    Μπαααααααααμ! Πάρτην κάτω την ιδέα :-ΡΡ

     
  • At January 23, 2007 at 9:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    @σεξπυρ
    Είμαστε τρελές ξήγες λέμε
    :ppp

    @Λόλεκ
    Τι έγινε, ξεπάστρεψες το έτερο ήμισυ και αλωνίζεις σόλο;; ή είναι τέζα απ το ποτό;
    Μπαμ και μπουμ στην ιδέα!Τέζα.

     
  • At January 23, 2007 at 9:59 AM, Blogger M&M said…

    E όχι ρε φίλε να χάσεις και τα πόκεμον!!!

     
  • At January 23, 2007 at 6:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    @ collateral

    Μαλακία, ε?

     
  • At January 24, 2007 at 9:25 AM, Blogger sorry_girl said…

    Ι 'm baaaack!
    Λέμε.
    Να κοπούν οι αηδίες περί Blogging.
    Άντε γιατί λίγο θέλω να φωνάξω τον Μπόλεκ.
    Κι έχει κάτι νεύραααααα!

    χιχι

     
  • At January 24, 2007 at 10:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    Γυρίσατεεεεε?!
    (προσοχή στις μαργαρίτες παρακαλώ.Μην τις χαιδεύετε πολύ!)
    Μπαμ μπουμ και στον Μπόλεκ.

     
Post a Comment
<< Home