Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Wednesday, February 21, 2007
5 αλήθειες λοιπόν....
Το μπαλάκι μας το πέταξε η αγαπητή thrills&chills και δεν υπήρχε περίπτωση να μην το πιάσουμε.

(βασικά η όλη φάση μου θυμίζει "πυραμίδα",λες να βγάλουμε και κανένα φράγκο;)

Πάμε λοιπόν:

1.Έχω την τάση να διώχνω από κοντά μου όσους νιώθω ότι ενδιαφέρονται για μένα περισσότερο απ'όσο αντέχω μια δεδομένη χρονική στιγμή.Και συνήθως με αρκετά άγαρμπο τρόπο.Κοινώς οικιοθελής μιζέρια,δυστυχία και μαζοχισμός.

2.Μαζεύω απίστευτες σαβούρες στα συρτάρια του δωματίου μου μέχρι που ξεχειλίζουν,όχι γιατί θα μου χρησιμεύσουν κάποτε αλλά γιατί νιώθω πως έχω κάποια σύνδεση συναισθηματική μαζί τους.Μέχρι που μου τη βαράει και τα πετάω όλα.

3.Πολλές φορές χαχανίζω μόνος μου.Για τους υπόλοιπους φαίνεται να είναι χωρίς λόγο αλλά εγώ μπορεί να έχω θυμηθεί κάτι που έγινε το '95 και μου φάνηκε αστείο.Εκτός τόπου και χρόνου.

4.Έχω το σύνδρομο του "καλού παιδιού" και ελκύω όλες τις wannabe μητέρες.Αυτό δεν το είχα συνειδητοποιήσει μέχρι πριν μερικούς μήνες, όταν και μου το πέταξε φάτσα φόρα η sorry girl την πρώτη φορά που τη γνώρισα και με άφησε μαλάκα.Ένα μεγάλο respect λοιπόν της αξίζει.

5.Τα μουσικά μου γούστα είναι κάπως περίεργα.Δηλαδή κάθε μέρα στο μαγαζί μπορεί π.χ. να μπερδέψω στο pc Παπακωνσταντίνου με Eminem ,Κίτρινα ποδήλατα,TXC και Vanessa Mae σε τυχαία σειρά και το αποτέλεσμα να το ακούω ευχάριστα.Αν αυτό δεν είναι ανωμαλία τότε τι είναι;


Και επειδή το μπαλάκι αρχίζει να μου φαγουρίζει τα χέρια λέω να το πετάξω.Μόνο που οι περισσότεροι που θα ήθελα να το κάνω (πχ Epsilon)έχουν ήδη απαντήσει ή τους το έχουν προτείνει και άλλοι πολλοί.Το κάνω λοιπόν στους εξής τρεις:


Θεριό ανήμερο
Stadler-Waldorf

και.....

Μπολεκ και Λολεκ(συνοδευόμενο κατά προτίμηση από άλλο ένα επεισόδιο με κλακέτες,κροκέτες και ρακέτες...)
;)

Ουφφφ,τα είπα και ξαλάφρωσα...
posted by Anonymous @ 8:54 PM  
7 Comments:
  • At February 22, 2007 at 10:24 AM, Blogger alexis said…

    λοιπόν pj, είναι παράξενο πως άγνωστοι μεταξύ τους άνθρωποι έχουν τόσες κοινές παραξενιές (έχω απίστευτη συλλογή από σαβούρες και στέλνω κόσμο αδιάβαστο επίσης). σκέφτομαι να αρχίσω ένα vice chain, έτσι για να ανάψουν λίγο τα αίματα...

    ανώνυμη Μ? βρες PC και πες τα!

     
  • At February 22, 2007 at 12:41 PM, Blogger ανώνυμη Μ. said…

    Μ'αρέσει το παιχνιδάκι αυτό πολύ.
    Μ'αρέσουν κι οι αλήθειες σου.
    Μουτς και ματς τώρα!
    @thrills
    Επιφυλάσσομαι αγαπητή μου.
    Χρόνο ψάχνω+δε βρίσκω!!!
    Τα φιλιά μου!

     
  • At February 22, 2007 at 2:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    @thrills
    Είδες;Δεν είμαστε όμως μόνο εμείς οι ανώμαλοι της υπόθεσης.Υπάρχουν κι άλλοι αλλά δεν εκδηλώνονται.
    (the truth is out there...)
    Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς με το vice chain αλλά ακούγεται καλό.Μέσα.

    @ανώνυμη Μ.
    Σε έχει φάει ο καπιταλισμός,αααααχ!
    Το γιαπί,το πυλοφόρι,το μυστρί έχεις καταντήσει...
    (έχω και άλλες παπάτζες,θέλεις;)

    :)))
    Ποοοοολλά φιλιά!

     
  • At February 22, 2007 at 4:09 PM, Blogger sorry_girl said…

    Τις σαβούρες τις μαζεύουμε πολλοί απ' ότι φαίνεται!
    χιχι!
    Καλά το respect είναι βέβαιο προς την μεγαλειώδη (ενίοτε και σχιζοειδή χοχοχ!) προσωπικότητά μου!
    Το 3 είναι δείγμα σχιζοφρένειας..να το κοιτάξεις μουαχαρχαρχαρ!
    Φιλάκιαααααα!

     
  • At February 22, 2007 at 6:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    Κι εσύ μαζεύεις σαβούρες;Τελικά είμαστε πολλοί.Μέχρι και κόμμα κατεβάζουμε στις εκλογές...

    Φιλάκια σε σένα,στον μπόλεκ,στον λόλεκ,στη λουκρητία!(είπες κάτι για σχιζοφρένια;)

    :)))

     
  • At February 22, 2007 at 6:09 PM, Blogger STATLER-WALDORF said…

    Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση-πρόκληση…!Είμαστε έτοιμοι να γράψουμε για τα 5 πράγματα που αποφεύγουμε να πούμε στους άλλους για να μην φύγουν μακριά μας , να εκμυστηρευτούμε τα πιο ένοχα μυστικά μας ,νομίζω ότι αρχίζω να κουράζω πάλι γι’αυτό το σταματάω κάπου εδώ…!Κάτι ακόμη αυτό με την μουσική το έχω και ρω από μικρός ,τα πρώτα μου μουσικά ακούσματα ήταν ,Stereo Nova , Active Member , Π.Σιδηροπουλος και Panx Romana…κάθε λογικός άνθρωπος μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του…

     
  • At February 23, 2007 at 8:08 AM, Anonymous Anonymous said…

    "Είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε την τρέλα" που έλεγαν και οι Στέρεο Νόβα λοιπόν.
    Αλήθεια αν μιξάρεις το "Ζήσε το ψέμα" με το "Βγάλε την πρίζα" τι να προκύπτει;Ενδιαφέρον...

     
Post a Comment
<< Home