Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Tuesday, February 27, 2007
5 ανώνυμες αμαρτίες


Πίνω καφέ και στέλνω φιλιά στο χειμώνα.
Βαθιές ανάσες καθαρού αέρα.
Ανοίγουν οι πόροι που'χουν κλείσει από την παρατεταμένη υγρασία.
Τον καλοσωρίζω λοιπόν κι όσο θέλει ας μείνει.
Και πίνω τον καφέ μου σε καλοκαιρινή κούπα.
Αλλαγή πλεύσης και πάλι.
Χέρια, πόδια και δρόμοι μπλεγμένα σε περίεργους ρυθμούς. Άγνωστους.
Ο χρόνος ψάχνει εμένα κι εγώ αυτόν. Ένα παράξενο κυνηγητό μπρος-πίσω.
Κι απαντώ καθυστερημένα στην πρό(σ)κληση γνωριμίας.
5 μικρές αμαρτίες της ανώνυμης για να διώξει λίγη απ'την ανωνυμία της.

α) Αγαπώ θανάσιμα το καλοκαίρι.
Καράβι/Καυτός ήλιος/Υγρές νύχτες/Ανάσες ελευθερίας.
Ονειρεύομαι αυτό το καλοκαίρι να ξαπλώνει σε μια σκηνή δίπλα στη θάλασσα.

β) Τους τελευταίους μήνες περνώ ένα είδος μεταλλαγμένης εφηβείας. Τάση αμφισβήτησης και επαναπροσδιορισμού των πάντων, επιστροφή στον μετέωρο αυθορμητισμό μου και σ'αυτόν τον όμορφο σταρχιδισμό της στιγμής.
Το επικίνδυνο είναι ότι το απολαμβάνω.

γ) Λατρεύω ν'αδειάζω το μυαλό μου και να χάνω την αίσθηση του χρόνου.
Χαίρομαι που έχω βρει και τον τρόπο.

δ) Αγαπώ όσο και φοβάμαι τη σκοτεινή πλευρά μου.
Την αφήνω απλά να μεγαλώνει μαζί μου και την εξερευνώ.

ε) Κάποτε θα έχω ένα αυτοκίνητο μαύρο με πολλές-πολύχρωμες μαργαρίτες.
Ή τουλάχιστον αφήστε με να ονειρεύομαι...

Ευχαριστώ για το γάντι αγαπητή thrills&chills. Μόνο που για την ώρα λέω να μην το πετάξω. Αν μου πηγαίνει θα το φορέσω....
posted by ανώνυμη Μ. @ 11:32 PM  
8 Comments:
  • At February 28, 2007 at 8:08 AM, Blogger alexis said…

    το γάντι σου πάει γάντι(είναι one size fits all). φόρεσέ το λοιπόν, μπες στο χίπικο (με την καλή ένοια)αυτοκίνητό σου και τράβα παραλία μεριά. βάλε τη μουσική που γουστάρεις και σταμάτησε το χρόνο. το βράδυ θα βγεις με το σκοτεινό σου εαυτό να ανακαλύψεις το νησί...
    ;-)

     
  • At February 28, 2007 at 8:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ααααχ,επιτέλους γύρισες!

    Μία γυναίκα/κορίτσι/κοπέλα και το παλικάρι με τα καλύτερα PR σε ένστολους θα κάνουν επικίνδυνο συνδυασμό αυτό το καλοκαίρι.Όπως και κάθε στιγμή.

    Πολλά πολλά φιλιά!!

     
  • At February 28, 2007 at 9:41 AM, Blogger sorry_girl said…

    Pj ξέχασες το συμπλήρωμα του αποπάνω συνδυασμού χιχι!
    Μαργαρίτες φιλενάδα μπόλικες και ασπροκόκκινες!
    Δεν είναι τίποτα τυχαίο ρε!
    Και θα το ξημερώσουμε σε σκηνές.
    Και θα βάζουμε και φωτιές!
    Αμέ!
    Φιλιά!

     
  • At February 28, 2007 at 11:52 AM, Blogger STATLER-WALDORF said…

    Εγώ μάλλον πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ….! Τον τελευταίο καιρό περνάω μια φάση γεροντικής άνοιας ! Μάλλον ο ταραγμένος χώρο-χρόνος με προδιαθέτει για μια τέτοια διάθεση , πόσο μάλιστα όταν σκέφτομαι ότι θα περάσω ένα καλοκαιράκι μακριά από το νησάκι , ντυμένος στο χακί….

     
  • At February 28, 2007 at 4:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    άλλη μια κατάθεση ψυχής που δεν μοιάζει με τις άλλες. ούτε η κατάθεση ούτε η ψυχή.

     
  • At March 1, 2007 at 10:16 AM, Anonymous Anonymous said…

    @ sorry
    Σιγά μη σε ξέχναγα!
    Ξεχνιέσαι εσύ?
    :)

    @statler-waldorf
    Είναι πίκρα η κατάσταση,σε νιώθω...
    Όχι τόσο το χακί όσο το ότι θα βλέπεις όλο τον έξω κόσμο να συνεχίζει στους δικούς του ρυθμούς χωρίς εσένα...

    @σεξπυρ
    Όπως βλέπεις ξέρω τι διαλέγω για blogoπαρτενερ.Τα καλύτερα και με διαφορά!
    ;)

     
  • At March 1, 2007 at 12:09 PM, Blogger ανώνυμη Μ. said…

    @thrills
    Με την καλή έννοια βεβαίως-βεβαίως!
    Έφυγα κιόλας........
    Καλημέρες και τα φιλιά μου
    @pj
    Καλώς σε βρήκα συγκάτοικε!
    Και μου'χες λείψει..
    Επικίνδυο συνδυασμό ε;Ε ναι!
    ..κι αν δεν τη γλεντήσομεν..λαλαλα!
    Μάκια στα μαγουλάκια
    @sorry
    Ε όχι και να σε ξεχάσουμε κοπελιά μου!Σ'έχουμε καπαρώσει!
    Στα ωραία μας λοιπόν...:):):)
    @statler
    Όλα στο πρόγραμμα είναι αγαπητέ και όλα έχουν και τη θετική τους πλευρά.Να το χαρείς κι αυτό,εμπειρία είναι κι άλλοι πληρώνουν για να την αποκτήσουν.
    Να ζωντανεύουμε λοιπόν!
    Και καλώς όρισες.:)
    @σεξ+πυρ
    Είναι απ'τις σπάνιες φορές που αυτές οι καταθέσεις δεν κοστίζουν.
    Να'σαι καλά και φιλιά!

     
  • At March 6, 2007 at 6:12 PM, Blogger thegypsy said…

    το δ) και το ε) είναι εκπληκτικά!!!!
    Take care!

     
Post a Comment
<< Home