Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Monday, February 26, 2007
Με παράξενη διάθεση
Η ώρα είναι 1:30.Κλείνω τα μάτια.

Ανοίγω τα μάτια και βλέπω να απλώνεται μπροστά μου μία καταπράσινη πεδιάδα.Με μικρούς μικρόύς λόφους να ξεπροβάλλουν εδώ και εκεί.Κοιτάζω γύρω μου.Βρίσκομαι πάνω σε έναν από αυτούς.Κλείνω τα μάτια.

Ανοίγω τα μάτια και κοιτάζω μπροστά μου.Είμαι ακόμα εκεί,μόνο που μπροστά μου βλέπω άλλους δύο λόφους,με κόσμο επάνω.Εστιάζω.Είναι γυναίκες,τι κάνουν εδώ;Κοιτάζω αριστερά και μετά δεξιά.Αποφασίζω να πάω αριστερά.Κλείνω τα μάτια και προχωρώ.

Ανοίγω τα μάτια και οι γυναίκες στον λόφο έχουν εξαφανιστεί.Στη θέση τους γάτες,πολλές γάτες όμορφες,με στιλπνό τρίχωμα,να τεντώνονται,να κυλιούνται,να γουργουρίζουν.Χαμογελώ.Κλείνω τα μάτια και προχωρώ.

Ανοίγω τα μάτια και βρίσκομαι κοντά τους.Οι όμορφες γάτες έχουν φύγει.Στη θέση τους ένα μάτσο από ψωριάρικα,μαδημένα γατιά,να νιαουρίζουν βραχνιασμένα,βρώμικα.Τα μετρώ και τα βγάζω τέσσερα.Κοιτάζω δεξιά στον άλλο λόφο.Οι άλλες γυναίκες είναι ακόμα εκεί.Λάθος επιλογή.Κλείνω τα μάτια και προχωρώ προς τον άλλο λόφο.

Ανοίγω τα μάτια και οι γυναίκες είναι ακόμα εκεί.Τι έγινε,πώς κατάφεραν και άλλαξαν ρούχα;Τώρα είναι ντυμένες εντυπωσιακά,με μακριές τουαλέτες και σέξυ εσώρουχα.Το μυαλό μου αρχίζει να δουλεύει αλλιώς.Γρήγορα γρήγορα κλείνω τα μάτια και προχωρώ.

Ανοίγω τα μάτια και βρίσκομαι δίπλα τους.Και τις βλέπω με άλλα ρούχα αυτή τη φορά.Στρατιωτικά.Με χιτώνιο και άρβυλα,με λοχιόσημο στο πέτο,να δίνουν προσταγές.Στραβό μακιγιάζ και μαλλιά πιασμένα κότσο,γεμάτες τρίχες.Δεν μου κάνουν.Τις μετρώ και τις βγάζω πέντε.Κλείνω τα μάτια.

Ανοίγω τα μάτια.Είμαι πάλι στην αρχή,στο λόφο που ήμουν όταν ξεκίνησα.Κοιτάζω πίσω μου και βλέπω την πεδιάδα να απλώνεται όσο βλέπει το μάτι.Κάνω μεταβολή και ξεκινώ να προχωρώ στο πουθενά.

Πέντε και τέσσερα ίσον εννιά.Όταν βρω το ένα στα δέκα θα σταματήσω να περπατώ.
posted by Anonymous @ 12:16 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home