Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Wednesday, March 7, 2007
One penny for a man's thought
(Υπότιτλος:Σουρεάλ γουρουνίστικες σκέψεις)

-Αγάπη μου, σου αρέσει το φαγητό;
-Ωραίο φαίνεται.(…τώρα αυτό τι είναι, μοσχάρι ή σκύλος;…)
-Καλό;
-Μμμμμ, πολύ ωραίο.(…σίγουρα σκύλος είναι. Τι στο διάολο, σαμπρέλα μαγείρεψε;….)
-Και έχω φτιάξει και γλυκό για μετά.
-Πω πω, θα φάμε καλά.(…μη με απειλείς εμένα….)


-Κορίτσι μου, λυπάμαι αλλά πρέπει να χωρίσουμε.
-Μα γιατί;
-Δεν είμαι ερωτευμένος μαζί σου πια (….όταν πηδιόμαστε με πιάνει νύστα…)
-Καλά,και έτσι ξαφνικά σου ήρθε;
-Δε φταις εσύ,εγώ φταίω(...εσύ φταις,σιγά μη φταίω εγώ...)

-Τι ώρα θα βρεθούμε;
-Ξέρω γω, κατά τις έντεκα;
-Μια χαρά. Θα περάσεις να με πάρεις;
-Βεβαίως(...πάλι τον ταξιτζή θα κάνω...). Που θα πάμε;
-Είπε ο τάδε για το τάδε μαγαζί.
-Ωχ, πολύ μακριά είναι! (...άσε που θα μας πιάσουν και τον κώλο...)
-Έλα αγάπη μου, θα περάσουμε καλά.
-Άντε, εντάξει, με έπεισες. (...καλά, μη μου κάτσεις μετά και θα τα πούμε...)

-Να σου πω, τι να φορέσω, αυτό ή αυτό;
-Τι να σου πω, όποιο θέλεις . (...βασικά χέστηκα...)
-Καλά, θα βάλω αυτό. Πώς σου φαίνεται;
-Πολύ ωραίο! (…έλα, τελείωνε!…)
-Πήγα το πρωί για ψώνια. Να σου δείξω τι πήρα;
-Άσε τώρα, είμαι κουρασμένος. Άλλη ώρα.(...ναι,άλλη όρεξη δεν έχω...)
-Κάτι από εδώ, κάτι από εκεί, έφυγε ένα πεντακοσάρικο.
-Ακριβά δεν είναι; (...ΠΟΣΑ;;;;...)


-Σου αρέσει αυτό το μπλουζάκι;
-Ωραίο είναι. (...το υπόλοιπο πού είναι;...)
-Και αυτή η φούστα;
-Καλή, καλή (...με αυτά θα βγεις έξω;...)
-Μήπως είμαι έντονα βαμμένη;
-Είσαι κούκλα!.(...ρεζίλι θα γίνουμε πάλι.Πέρασε και το τριώδιο...) .
-Αχ ,πολύ χαίρομαι που θα γνωρίσω τους φίλους σου επιτέλους.
-Είδες;(...καλά,κάτσε να τους γνωρίσεις πρώτα...)

-Μωρό μου,μ'αγαπάς:
-Φυσικά αγάπη μου(...ειδικά ξαπλωμένη...)
-Δεν πιστεύω να ξεχάσεις πως αύριο έχω τα γενέθλιά μου;!
-Αστειεύεσαι; (...γιατί,μ'αφήνεις να τα ξεχάσω;...)
-Τι δώρο θα μου πάρεις;
-Την αγάπη μου(...σιγά μην πιάσει...)
-Αυτή την έχω μωρό μου.Για δώρο μιλάω.
-Κάτι θα σκεφτώ.(...με ό,τι κουδουνίζει στην τσέπη, μη φανταστείς...)


Όταν η μαλακία και η αναδουλειά βαράει τον άνθρωπο,αυτά παθαίνει.Γράφει βλακείες για να περάσει η ώρα.
posted by Anonymous @ 12:43 PM  
7 Comments:
  • At March 7, 2007 at 3:19 PM, Blogger alexis said…

    ...και λίγα λες! τα χοντρά μου φαίνεται τα κρατάς για τον εαυτό σου (καλά κάνεις)
    :)))

     
  • At March 7, 2007 at 4:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    Τώρα που το ξανασκέφτομαι,σαν να μην έχεις άδικο....
    :))))

     
  • At March 8, 2007 at 11:46 AM, Blogger sorry_girl said…

    Κι εγώ πολύ λάιτ σε κόβω σήμερα!

    :PPPPPPPPPPPPP

     
  • At March 8, 2007 at 12:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Φαίνεται πως γέρασα κορίτσι.
    (ναι καλά!)

    :PPPPPPPPPP

     
  • At March 9, 2007 at 11:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    Α, ώστε αυτά σκέφτονται οι γυναίκες; (δήθεν έκπληξη, σιγά μη δεν το ήξερα...)

     
  • At March 9, 2007 at 12:57 PM, Blogger ανώνυμη Μ. said…

    Την αγάπη σου και μόνο, αρκεί να μην κουδουνίζει κι αυτή!

    Αγκαλίτσα!; Κι άλλη μία..

     
  • At March 9, 2007 at 1:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    @σεξπυρ
    Οχι,αυτά έχω σκεφτεί εγώ(οι διάλογοι είναι κατά προσέγγιση πραγματικοί)
    Οι γυναίκες σκέφτονται χειρότερα...
    ;)

    @Ανώνυμη Μ.
    Δεν κουδουνίζει καρδιά μου.
    Το κεφάλι μου κουδουνίζει γιατί είμαι άρρωστος...
    (ακολουθεί το γνωστό πρόγραμμα κλάψας και μίρλας)
    Πόλλες αγκαλιές,από μακριά μη σε κολλήσω.
    :x

     
Post a Comment
<< Home