Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Tuesday, March 13, 2007
30αρίες και επανασύνδεση
-Που’σαι ρε φίλε;
-Ωπ, τι έγινε!Χαθήκαμε.
-Χαθήκαμε λέει.Τι κάνεις;
-Τρελό πήξιμο.Λέμε.
-Όμως.Δε σε λούλου!
-Καθόλου,η δουλειά να τρέχει και όλα καλά.
-Έμαθα ότι έπιασες χοντρό μαλλί.
-Εντάξει, να κινείται το πράγμα.
-Ωραία.Καλοφάγωτα.
-Εσύ τι λέει;
-Είμαι το θέμα των ημερών.
-Τα μαθα.Καινούρια γκόμενα;
-Η γυναίκα δεν υπάρχει λέμε.
-Καλή;
-Ρε δεν υπάρχει σου λέω!.Θυμάσαι τη Σούλα;
-Ποια ρε, την ψόφια στη σχολή;
-Ναι ρε, που της έλεγα ‘‘Παλεύουμε;’’.Ε, καμία σχέση.
-Έλα και μου ερχόταν το τριπλό.
-Όχι ρε,είσαι λαλά;
-Πλάκα πλάκα,την πέτυχα τις προάλλες.
-Σώπα ρε,τι λέει;
-Τι να πει,άρχισε τις παπάτζες και την έκανα με ελαφρά.
-Χα χα,είσαι lol και ξανά lol λέμε!
-Θυμάσαι που τα είχα μαζί της;
-Ναι,τότε που σε μούντζωνα και με τα πόδια. Μεγάαααλη πετυχεσά.
-Ήμουν αλλού τότε.
-Μια απορία έχω.
-Λέγε.
-Στο πάρκο τι είχε γίνει;
-Άκου.Μετά από κάτι μπυρόνια την πήγα εκεί.Εμένα γελάγανε και οι πατούσες μου γιατί θα πήδαγα.Πάνω στο χαμούρεμα σκάει μύτη η Σοφία.
-Ποια,η μύτη με τον άνθρωπο;
-Αυτή, τα’χα και μαζί της.Στην αρχή κόλλησα. Μετά λέω‘‘Γιατί όχι;’’και της κάνω ‘‘Είσαι για τρίλιζα;’’.
-Και;
-Έγινε ιστορικό μαδομούνι.Να ναι καλά η φίλη της ο Μάτσας που τα ξέρασε όλα…
-Ρε το Σταρένιο…
-Καλά,φαντάζεσαι Σούλα, Σοφία και εγώ; Διπλοβάρδια θα χτύπαγα.
-Τρελό σπατουλάρισμα. Και;
-Τι και; Έπαιξε ο δίσκος ανάποδα. Κατεβάζω ρολά, save και exit. Σε dt. Και αλεμάο.
-Τέλος καλό, όλα καλά.
-Μπααα, είχε και συνέχεια. Μετά η Σοφία μου έστειλε λουλούδια. Ούτε γκόμενα να ήμουν.
-Καρτούλα είχαν;
-Σε αγαπώ, συγνώμη και μαλακίες. Της τα έστειλα πίσω. Με άλλη κάρτα όμως.
-Τι έγραφες;
-Πάρτα πίσω μη στα ρίξω από πάνω.
-Ανατρίχιασα!
-Δε βαριέσαι, να περνάει η ώρα. Μετά άλλαξα και νούμερο γιατί με είχε ζαλίσει στις πίπες.
-Και γλύτωσες.
-Ναι ,μη φας,σου χω γλάρο.Καμπερώθηκε κάτω από το σπίτι και με μάγκωσε.
-Ωχ, σου μέτρησε τα παΐδια;
-Μπα, μου ζήταγε το κινητό μου.
-Της το δωσες;
-Ναι. 69135389562541.
-Και το πίστεψε;
-Την είχες για έξυπνη;
-Καλά,πυρηνικός φυσικός δεν ήταν σίγουρα.
-Άσε με ρε, εδώ στο ένα και ένα έβγαζε κομπιουτεράκι.
-Και με τη Σούλα τι έγινε;
-Ξέρω γω, θα τη μάζεψε η WWF.Εμένα ρωτάς;Εσύ την είδες.
-Νομίζω μου είπε πως παντρεύτηκε.
-Έτσι είναι. Τα προστατευόμενα είδη πρέπει να τα προσέχουμε.
-Μη χαθούν τα γονίδια;
-Χε χε!Ένα μισθό στην καθισιά της ήθελε.
-Πλάκα πλάκα, αυτή θα είναι χρήσιμη αν γίνει πόλεμος.
-Τι εννοείς;
-Να την έχεις ατάιστη κανένα μήνα και να την αμολύσεις στην πρώτη γραμμή.Θα τους φάει όλους.
-Είσαι κάφρος!
-Τέλος πάντων, λοιπόν, πρέπει να την κάνω. Έχω αργήσει.
-Και εγώ πάω για ύπνο. Το βράδυ έχει ολονυχτία ο Μπουγάς.
-Μη χαθείς πάλι.
-Όχι ρε, τρελός είσαι;Θα σε πάρω φώνι.
-Άντε, βοήθειά σου.
-Τσίου.


(Βασισμένο σε προ βδομάδας πραγματικό διάλογο.)
posted by Anonymous @ 10:12 AM  
7 Comments:
  • At March 13, 2007 at 10:45 AM, Blogger alexis said…

    pj μπερδεύτηκα...τελικά η τριπλέτα έγινε για όχι?

     
  • At March 13, 2007 at 11:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    Τσου.Μάλλον σε μπέρδεψε η λέξη "μαδομούνι".Και εγώ είχα χρόνια να την ακούσω.Σημαίνει "ο καυγάς μεταξύ γυναικών για τον ίδιο άντρα".

     
  • At March 13, 2007 at 11:27 AM, Blogger alexis said…

    αχαχαχαχ...μαδομούνι...να'σαι καλά! (προφανώς η λέξη εφευρέθει στην προ-χαλάουα εποχή...μπρρρρρρ)
    :))))

     
  • At March 13, 2007 at 1:37 PM, Blogger STATLER-WALDORF said…

    Και ρω την ίδια απορία είχα!!! Μάλλον τυχερός μέσα στην ατυχία του ο φίλος….

     
  • At March 13, 2007 at 1:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    @thrills
    Από εκεί βγαίνουν τα Π.Χ., Μ.Χ.;
    (προ-χαλάουα, μετά-χαλάουα;)
    Χαχαχαχα
    δεν το είχα σκεφτεί έτσι.

    @statler+waldorf
    Το φιλαράκι βρέθηκε πάλι μετά από περίπου πέντε χρόνια(παλιοί συμφοιτητές) και λογικά δε θα χαθεί πάλι.Αλλά από αυτόν όλα να τα περιμένω...Αλητεία τρελή και πάντα τυχερός.

     
  • At March 14, 2007 at 9:28 AM, Blogger sorry_girl said…

    Xxoxoxoxo!
    Δεν μπορώ να γράψω κάτι πέρα από αυτό.
    Χοχοχοχοχοχ!

    (α!και κάτι άλλο:πότε θα τον γνωρίσουμε;;;;;;;
    οχοχοχοχοοχοχχ)

     
  • At March 14, 2007 at 10:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    Τι έγινε,στερέψαμε από καλλιτέχνες;

    :)))))

     
Post a Comment
<< Home