Mao's exis
Α' Ανδρικός ρόλος


Name:
About Me:
Θες να μάθεις περισσότερα, ε;

Α' Γυναικείος ρόλος


Name: Ανώνυμη Μ.
About Me: Πατάς;
Η περιέργεια σκότωσε τον blogger

Αμαρτίες του παρελθόντος
Παλιότερα τεύχη
Τους διαβάσαμε και μας άρεσαν...
eXTReMe Tracker

Έξις

Δύο δορυφόροι σε έκκεντρες τροχιές...
Tuesday, March 20, 2007
" Άμα έχεις τον ΟΤΕ τι τον θέλεις τον Οσάμα"
Νικήσαμε!
Κατατροπώσαμε τον κακό οργανισμό!
Του πήραμε τα σώβρακα!

Με δύο λέξεις μας σύνδεσαν πάλι το τηλέφωνο και μπορώ να σαπίζω ελεύθερα πάλι τις ώρες της αναδουλειάς.Τελικά αυτοί στον ΟΤΕ είναι για πολύ ξύλο.Εν τάχει το χρονικό του αποκλεισμού:

-Την προηγούμενη τετάρτη ο δίπλα (ο φούρναρης δίπλα στο μαγαζί) μου είπε πως του έκοψαν το τηλέφωνο.Εμένα όμως όχι.Η χαρά δεν κράτησε πολύ γιατί μου το έκοψαν την πέμπτη.

-Την κυριακή,και μετά από καμιά δεκαριά αποτυχημένες προσπάθειες επικοινωνίας με το κέντρο βλαβών του ΟΤΕ (παρένθεση:το κέντρο βλαβών δεν μπορείς να το καλέσεις από κινητό,παρά μόνο από σταθερό.ΒΡΕ ΜΑΛΑΚΑ,ΑΝ ΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕ ΘΑ ΣΕ ΕΠΑΙΡΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙΣ; Η ΘΑ ΠΑΡΩ ΣΒΑΡΝΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΝΑ ΖΗΤΙΑΝΕΥΩ ΓΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ;) επιτέλους έβγαλα γραμή,προετοιμασμένος για τα μπινελίκια που θα έχωνα.Όχι όμως και για τον παρακάτω διάλογο:

-Κέντρο βλαβών ΟΤΕ θέση 35 καλημέρα σας.
-Καλημέρα σας.Το τηλέφωνό μου...
-Πέστε μου το νούμερο.
-.....................
-Μέχρι το βράδυ θα είναι έτοιμο κύριε.Σας ευχαριστούμε.

Και το κλείνει.

Να πω τη μαύρη μου αλήθεια,η απάντηση με άφησε ικανοποιημένο αν και λίγο επιφυλακτικό ως προς το αν θα τηρηθεί.Και κάπως αγχωμένο γιατί την επόμενη είχα διανυκτέρευση και θα υπήρχε τεράστιο πρόβλημα αν δεν το έφτιαχναν.

-Τη Δευτέρα το πρωί πηγαίνω στο μαγαζί και διαπιστώνω ότι η γραμή είναι πιο νεκρή και από τη μαραμένη τσουτσού του παππού μου(στα 83 ο παππούς μου,ζωή να χει).Κλείνω το μαγαζί και πηγαίνω σε ένα κατάστημα στο από κάτω στενό να τους πάρω πάλι τηλέφωνο(το οποίο ο πούστης αυτός μου το χρέωσε κιόλας.Παλιοκαρμίρη,που να σου λήξουν τα πατατάκια και να μην τα παίρνουν πίσω).Και ακολουθεί ο εξής διάλογος:

-Κέντρο βλαβών ΟΤΕ θέση 22 καλημέρα σας.
-Καλημέρα (πάντα ευγενικός...).Το νούμερό μου είναι το τάδε.Χτες μου είπατε τα τάδε.Και σήμερα το νούμερο είναι ακόμα ψόφιο.
-Ναι,το ξέρουμε κύριε αλλά δε φταίμε εμείς,φταίει η ΕΥΔΑΠ.(...)
-Τι εννοείτε;
-Κάνουν κάποια έργα,και δυστυχώς έκοψαν τα καλώδια.
-Καλά,τι σχέση έχουν τα έργα της ΕΥΔΑΠ με τα καλώδια;
-Αααα,αν δεν τελειώσει η ΕΥΔΑΠ εμείς δεν τα φτιάχνουμε.Για να τα ξανακόψουν;
-Και πότε θα τελειώσουν τα έργα;
-Σε περίπου 15 μέρες.(!!!)

Κάπου εκεί εμένα μου έπεσαν τα μισά δόντια και τα μισά μαλλιά.

-Ναι,κοιτάξτε,δεν καταλάβατε,σήμερα έχω διανυκτέρευση και χρειάζομαι το τηλέφωνο.
-Μην ανησυχείτε.υπάρχει λύση.Θα κάνουμε εκτροπή το σταθερό στο κινητό σας, μόνο που θα χρεωθείτε εσείς τις κλήσεις που θα σας κάνουν.
-Να ρωτήσω,αν είναι να τα χρεωθώ εγώ,σε εσάς γιατί πληρώνω πάγιο;Για να βλέπω αν είναι όμορφη η συσκευή;
-Σας είπα,δε φταίμε εμείς, η ΕΥΔΑΠ.
-Και εγώ σας λέω,δεν με απασχολεί ποιος φταίει.
-Τέλος πάντων,θα την κάνετε την εκτροπή;

Ο εκβιασμός ήταν σκληρός και το φύλλο μου πολύ κακό, οπότε ενέδωσα και έκανα την εκτροπή.Βέβαια δεν θέλω να σκέφτομαι πόσο θα μου έρθει το μπουγιουρντί γιατί αν υπολογίσεις ότι μου έκαναν περίπου διακόσια τηλέφωνα τότε νομίζω πως πρέπει να κάνω έξτρα παραγγελία ξυλοκαίνης γιατί από το ποσό που θα πληρώσω θα πετάξω αιμορροίδες.Για να καταλάβεις,η φουλ φορτισμένη μπαταρία του κινητού καπούτιασε σε πέντε ώρες.

Κατά τα άλλα καλά,δεν έχω παράπονο.Η διανυκτέρευση καλά,μου την ψιλοέπεσε και ένας 45άρης πούστης,και δόξα τω Θεώ να λέμε.Μέσα στον πανικό,ήθελε να μάθει αν μου αρέσουν οι Dire Straights.Αυτός μάλλον ακούει Dire Gays.
posted by Anonymous @ 8:30 PM  
4 Comments:
  • At March 21, 2007 at 9:16 AM, Blogger alexis said…

    χαχαχαχα...κατάρα στον ΟΤΕ! γιατί δεν ψάχνεις καμμία εναλλακτική εταιρία?

     
  • At March 21, 2007 at 9:31 AM, Anonymous Anonymous said…

    Καλημέρες!
    Γιατί,οι άλλες εταιρίες ποιανού τα καλώδια χρησιμοποιούν;Άσε με,αυτοί είναι να τους ανεβάσεις στην Πεντέλη και να τους πας με κλωτσιές μέχρι το Φάληρο.
    Τέλος καλό,όλα καλά(εκτός από τα νεύρα μου)

     
  • At March 21, 2007 at 11:09 AM, Blogger sorry_girl said…

    Στην Πεντέλη να σε θυμίσω πως έχουν ακόμα το πειραματικό δίκτυο που είχε στηθεί πριν 20 χρόνια.
    Κατα συνέπεια δεν λειτουργεί καν η αναγνώριση κλήσης.
    Στην Μπανανία που ζούμε πάλι καλά που σου προσφέρανε και λύση!


    χιχιιχ αυτό με την τσουτσού του παππού αχαχαχχααχχα!

     
  • At March 21, 2007 at 11:14 AM, Anonymous Anonymous said…

    Σωστά,μαλακία που γκρινιάζω κιόλας για τα χάλια τους.Απλά μια απορία έχω:
    Αφού η ΕΥΔΑΠ δεν έχει τελειώσει τα έργα,το τηλέφωνο γιατί δουλεύει τώρα;Μήπως μου έλεγαν τσούτσες μπλε για να με ξεπετάξουν;
    Ένα μεγάλο respect για την Banania land λοιπόν!
    Φιλιά και καλημέρες!

     
Post a Comment
<< Home